Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2008 15:29 - Какво му е на Михаля?
Автор: salzaismiah Категория: Изкуство   
Прочетен: 1683 Коментари: 5 Гласове:
0



иска ни се да се допитаме до вас за мнението ви за нашето представление "Михал" или "Зех тъ, Радке! Зех тъ!" Ето, минаха вече три месеца от премиерата му, а като че ли нещо не можахме много да се рзговорим. Харесва ли ви или не? Ако, да, кое ви харесва най-много в него - актьорите, музикантите, култови реплики, друго? Ако, не, кое ви притеснява?
Държим на обратната връзка, защото ние работим за вас - нашата публика, а не за собствени някакви цели. Ще се радваме на всеки коментар или както казва Михал всяко мнение за нас е "Твърде добре!" и много ще ни "удължи", което ще рече прави ни длъжни, а не дълги.
О Ч А К В А М Е  В И



Тагове:   МУ,   Какво,   Михаля,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. veras - За Михаля
11.03.2008 15:35
Не ми хареса. Дали актьорите не бяха тогава в настроение (гледах го януари), дали заради нещо друго, но не се получи. Музикантите са свежи. Докторът също. Но като цяло останах разочарована.
цитирай
2. felicity - Гледах го...
11.03.2008 21:41
няколко пъти.
Като една от най-върлите(най съм, 'ма да не се самоизтъквам сега:)) фенки на Евгени не можех да пропусна. Но, първия път не ми хареса особено. Радоев беше особено дървен, но с времето гледам, е разчупил образа. Добрев е страшен в тая си роля. Просто му отива да играе идиот.(и това трябва да е комплимент:)) Евгени не ме впечатли по никакъв начин. Вяра Коларова радва, 'ма тя кога ен е радвала. Единствено актрисата(името ми изскочи), която играе Радка не ми се понрави.
Т.е. актьорската игра е на ниво.
Музикантите също.(някой да не би да каза на Стоян да си отваря очите от време на време?:D)

Не бих завела начинаещ театрал на "Михал". Просто, защото не е нещо комерсиално, не е нещо впечатляващо, няма да те накара да се смееш докато паднеш от стола, нито ще те разплаче.(е, мен ме разплаква)
Да кажем, че "Михал" е за хора, които се интересуват от театър и държат да са в течение със ставащото на родната ни сцена.
цитирай
3. salzaismiah - много благодарим, felicity
12.03.2008 10:23
сигурни бяхме, че ще оцените това наше предизвикателство! Къде поставяш "Михал" спрямо "Вражалец"? Какъв тип комедия би искала да гледаш?
цитирай
4. felicity - Теди:)
12.03.2008 14:06
Хъмм... то "Вражалец" ми е едно никакво...:))
"Михал" повече ми харесва.(Отговарям като малките деца:))
Комедия, като тези на Сънински!:) Умирам си от кеф.:)) Този човек е вълшебник!:)
Но бих гледала и нещо безсмислено забавно.

ПП:Интервюто много добре се е получило!;)
цитирай
5. adelinkaaaaa - .......
15.01.2009 15:20
Здравейте.:)Обичам ви.
Ами...Михал.Харесва ми това представление.Всеки път плача.Чувала съм два типа мнение за него-от едната към другата крайност.На мен ми е любимо.Харесвам актьорския състав,музикантите са страхотни...смея се,плача..:)
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: salzaismiah
Категория: Изкуство
Прочетен: 278372
Постинги: 94
Коментари: 156
Гласове: 596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930